Ясельна група

Перспективний план навчально-виховної діяльності

(Ясельна група) «Курчатко»

 Квітень 2018

 

Дні тижня

1 тиждень

«До нас повертаються пташки»

2 тиждень

 «Сорока-білобока»

3 тиждень

«Діти люблять мандрувати»

4 тиждень

«Виховані малюки»

Понеділок

 

Фізкультура на

свіжому повітрі – прокочування м’яча одне одному.

Мовленнєвий розвиток: «Раді ми пташок вітати»

Сенсорний розвиток: «Годівничка для пташок»

Розвага (спортивна)

  Фізкультура на

свіжому повітрі – стрибки в довжину з місця.

Мовленнєвий розвиток: «Пасажирський транспорт».

Сенсорний розвиток:  «Транспорт»

Розвага (спортивна)

Фізкультура на

свіжому повітрі – переступання через палиці.

Мовленнєвий розвиток:

«Малята  – дружні хлопчики й дівчата»

Сенсорний розвиток: «Одягнемо ляльку на прогулянку»

Розвага (за планом муз. керівника)

 

Вівторок

 

Фізичний розвиток:

«Кидання м’яча вгору і вперед»

Ознайомлення з соціумом:

«Весняні турботи»

Театр: «Пташка маленька»

Фізичний розвиток:

«Переступання через палиці»

Ознайомлення з соціумом:  «Допоможемо птахам»

Театр: «Сорока-ворона кашу варила»

Фізичний розвиток: «Підстрибування з діставанням предметів»

Ознайомлення з соціумом : «Мчить машина швидко-швидко»

Театр: «Я печу, печу, печу»

Фізичний розвиток:

«Підлізання під дугу»

Ознайомлення з соціумом: «Поводимося добре»

Театр: «Концерт для друзів»

Середа

 

Художньо-естетичний розвиток:

Музичне (за планом муз.керівника)

Ознайомлення з природою:

«Нагодуємо птахів».

Художньо-естетичний розвиток (ліплення): «Бублички для пташок»

Художньо-естетичний розвиток:

Музичне (за планом муз.керівника)

Ознайомлення з природою:

«Хто літає на подвір’ї»

Художньо-естетичний розвиток (ліплення): «Намисто для сороки»

Художньо-естетичний розвиток:

Музичне (за планом муз.керівника)

Ознайомлення з природою:

«Гарне наше рідне місто»

Художньо-естетичний розвиток(аплікація): «Машина»

Художньо-естетичний розвиток:

Музичне (за планом муз.керівника)

Ознайомлення з природою: «Рибки в акаріумі»

Художньо-естетичний розвиток (аплікація): «Наш автобус»

Четвер

 

Фізичний розвиток:

«Кидання торбиноу з піском»

Мовленнєвий розвиток:

(художня література):

читання вірша

Г.Бойка «А ми шпаківні будували»

Малювання:

«Пташки радіють весні»

Фізичний розвиток:

«Ходьба по гімнастичній лаві»

Мовленнєвий розвиток

(художня література): читання вірша Н.Забіли «Сорока-білобока»

Малювання:

«Пасхальне яєчко для сороки»

 

 

Фізичний розвиток:

«Кидання торбинок з піском».

Мовленнєвий розвиток

(художня література): читання вірша Т.Яцкевича   «Автобус»

Малювання: «Дорога для машини»

 

Фізичний розвиток: «Ходьба по ребристій дошці»

Мовленнєвий розвиток (художня література):

читання вірша Г.Бойка «Я вже велика дівчинка»

Малювання: «Кошик з квітами»

П’ятниця

 

Художньо-естетичний розвиток:

Музичне(за планом муз. керівника)

Сенсорний розвиток + конструювання:

«Пташник»

Художньо-естетичний розвиток:

Музичне (за планом муз. керівника)

.Сенсорний розвиток –конструювання:

«Подарунок  для сороки»

 

Художньо-естетичний розвиток:

Музичне (за планом муз.керівника)

Сенсорний розвиток+конструювання: «Потяг»

Художньо-естетичний розвиток:

Музичне (за планом муз. керівника)

Сенсорний розвиток +

Конструювання: «Будиночок для друзів»