Ясельна група

Перспективний план освітньої діяльності

(Ясельна група) «Курчатко»

 Жовтень 2019

Дні тижня

І тиждень

«Рослини – зелене диво»

ІІ тиждень

« Зацвіли кульбабки»

ІІІ тиждень

«Дивовижний світ комах»

ІV тиждень

«Люба матінка природа»

V тиждень

«БЖД»

Понеділок Фізкультура на свіжому повітрі – переступання палиць.Мовленнєвий розвиток: «Весняні кульбабки»

Сенсорний розвиток: «Вінок із квітів»

Розвага (спортивна)

Фізкультура на свіжому повітрі –ходьба по колу.Мовленнєвий розвиток:

«Комахи»

Сенсорний розвиток:

«На галявині»

Розвага ( за планом муз.керівника)

Фізкультура на свіжому повітрі – кидання м’яча.Мовленнєвий розвиток:

«Наші рослини»

Сенсорний розвиток: «Дерева квітнуть»

Розвага (спортивна)

Фізкультура на свіжому повітрі – стрибки по «доріжці»Дитина та інші люди.

Мовленнєвий розвиток:

«Незнайомець пригощає цукеркою»

Сенсорний розвиток: «Знайди маму»

Розвага (за планом муз.керівника)

Вівторок Фізичний розвиток: «Кидання торбинок з піском»Ознайомлення з соціумом: «У нашому садку»

Театр «Курочка Ряба»

Фізичний розвиток: «Ходьба по гімнастичній лаві»Ознайомлення з соціумом: «Комахи навколо нас»

Театр: «Концерт для комах»

Фізичний  розвиток: «Підлізання під дугу»Ознайомлення з соціумом:: «Посадимо город»

Театр «Кую. Кую чобіток»

Дитина вдомаФізичний розвиток:

Спортивна розвага «Щоб не трапилось пожежі – треба бути обережним»

Ознайомлення з соціумом: «Небезпечні розваги маленьких звірят»

Театр « Кицькин дім»

Середа Художньо-естетичний розвиток: Музичне (за планом муз.керівника)Ознайомлення з природою:

«Запрошення у весняний ліс»

Художньо – естетичний розвиток

(ліплення): «Квітник»

Художньо-естетичний розвиток: Музичне (за планом муз.керівника)Ознайомлення з природою: «У весняному лісі»

Художньо – естетичний розвиток (аплікація):

«Кульбабки»

Художньо-естетичний розвиток: Музичне (за планом муз.керівника)Ознайомлення з природою: «Люба матінка природа»

Художньо – естетичний розвиток: (аплікація): «Квіткова галявина»

Дитина і природаХудожньо-естетичний розвиток: Музичне (за планом муз.керівника)

Ознайомлення з природою: «Ми та рослини»

Художньо-естетичний розвиток (ліплення): «Промінчики для сонечка»»

 

Четвер Фізичний розвиток: «Повзання і підлізання під дугу»Мовленнєвий розвиток: (художня література) читання вірша Г.Бойка «Вишенька»

Малювання: «Килимок із травички»

Фізичний розвиток: «Котіння м’яча один одномуМовленнєвий розвиток:

(художня література) читання вірша В.Крищенко «Метелики»

Малювання : «Метелики на лузі»

Фізичний розвиток: «Ходьба по ребристій дошці»Мовленнєвий розвиток:

(художня література) читання вірша М.Познанської «Пісня проліска»

Малювання : «Квітучі дерева»

Дитина на вулицях містаФізичний розвиток: «Повзання до іграшки»

Мовленнєвий розвиток: (художня література) читання О.Тарутіна  «Світлофор»

Малювання: «Дорога для машини»

П’ятниця Художньо-естетичний розвиток:Музичне (за планом муз.керівника)

Сенсорний розвиток + конструювання:

«Дерева»

Художньо-естетичний розвиток: Музичне (за планом муз.керівника)«Повзання до іграшки»

Сенсорний розвиток + конструювання:

«Стіл для квітів»

Художньо-естетичний розвиток: Музичне (за планом муз керівника)Сенсорний розвиток + конструювання:

«Метелики»

Художньо-естетичний розвиток: Музичне (за планом муз.керівника)Сенсорний розвиток + конструювання:

«Парканчик для дерев»

Дитина і здоров’яХудожньо-естетичний розвиток: Музичне (за планом муз.керівника)

День здоров’я

Сенсорний розвиток + конструювання:

«Будиночок для звірят»